Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, możesz składać w dowolnej formie.
Preferujemy formę pisemną na adres tj. „IQevolution Consulting” Sławomir Wajgelt, ul. Florencka 3/2, 62-080 Tarnowo Podgórne lub też mailowo na adres: sklep@skarbypokolen.pl. W przypadku wątpliwości Klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 669-800-400.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych:
- imię i nazwisko;
- adres
- adres e-mail
- numer telefonu
- przedmiot reklamacji
- numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe)
, wraz ze wskazaniem żądania, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).
W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.